Kubraaaaaaae Merhaba kızlar başına gelen var mıdır , varsa sebebi ne olabilir ? Doktor kontrol bir ay sonra 😔
Melek- Kubraaaaaaae Benim de başıma geldi birkaç gündür devam da ediyor asistana sorabildim kaşıntı yoksa normal dedi ama içim de hiç rahat değil.
Zeliiiss Kubraaaaaaae ben 19 haftalık hamileyim bir kaç gün önce oldu 3 4 gün devam edince hastaneye gittim kontrol yaptım bir sıkıntı yok denildi çok şükür alttan muayene falann yaptılar iki farklı alet ile. Alttan muayene sırasında içinden bir suruntu gibi bir şey aldılar öyle oldu ama sorun uok denildi
midekoruyucu Kubraaaaaaae kontrolü beklemeden doktoru arayıp sorma imkanınız varsa mutlaka sorun derim, Allah korusun önemli bişey olabilir ihmal etmeyin 🤲🏼