Asla asla aslaaaa korkulacak bir şey değil o kadar rahattım ki asla korkuyla yaklaşmayın gerçektem stres yapmayıp kendinizi kasmazsanız hiçbir zorluğu acısı yok sadece ardından çook açık pembe azıcık çok az akıntı geldi bu kadar başka ağrı sancı yok çok şükür. Doktorum herkes bu kadar nazik olmayabilir tabii ki diyerek dipnot düştü ama :) Sizde korkmayın kasılmayın ilişkiye girerken nasıl acımıyosa onu da öyle düşünün zaten doktor kayganlaştırıcı gibi bir şey sürüyor eline