Badenzi02 Dayanilmiyacak gibi degil ama bugun rahatsiz etmeye basladi yuruyup egilip kalktikca sizlama seklinde.. bu haftalarda sizler nasilsiniz kizlar?? doktora gidip gitmemekte kararsiz kaldim yardim istiyorum😫
Mutiess Badenzi02 28 haftalığım aynı durum bende de var yürüyemiyorum oturamıyorum yattığım zaman kalkamıyorum ağrıdan. Bebeğin pozisyonundan dolayı böyle olduğunu söyledi doktorum 🌸 doğum pozisyonunu alıyorlarmış yani şekil değiştiriyorlarmış sürekli baskıdan dolayı ağrı yapıyormuş 🙏🏻
YagmurAnnesi Badenzi02 bende 30+6 oldum yaklaşık 2-3 hafta boyunca ara ara şiddetli ağrı oluyor . doktora sorduğumda normal dedi.. bebek büyüyor sonuçta.. özellikle alaturkaya oturduğumda ve ayakta çok durduğumda ağrıyor.. bende ağrıdığında ayaklarımı yukarı doğru kaldırıp uzanıyorum geçiyor
Kubra5734 Badenzi02 31 haftaligim 29dan beri benimdr ara ara agrim oluyor ozellikte vcde taharet bolgemi temizlerken hissediyorm
ebrarecem Dayanılmayacak kadar ağrımıyor normal yani gün yaklaşıyor bebek büyüdü baş aşağı dönünce de baskı yapıyor. Çok şiddetli yatınca geçmeyen bel çatı ağrısı varsa doktora görünürsünüz.
Badenzi02 ebrarecem haklisin canim baya kisitliyor gunluk hareketlerimi sadece tecrubesiz olunca tedirgin oluyor insan🥺
Badenzi02 Mutiess saglikla gelsinler insallah erken dogum tetikliyor diye okuyunca ürktüm biraz🙏🏻 Cok tesekkur ederim icim rahatladi bi nebze☺️
Mutiess Badenzi02 bende araştırdıkça öyle şeyler okuyunca korktum. Ama açılma var mı diye de baktı doktorum çok şükür yoktu. Bebekler bu haftalarda doğum pozisyonunu alıyormuş 💓🙏🏻
Badenzi02 YagmurAnnesi cok tesekkurler zaman hizli geciyor artik daha dikkatli hareket etmek gerek 🙏🏻❤️
Mutiess Badenzi02 evet bana öyle dedi dinlen kendini fazla yorma dedi 💓🙏🏻 Sende öyle yap son haftalar zaten bol bol dinlen 🙏🏻