AycanAycan19 evinsdr bende spirel dusunuyodum dun hastanede bir bayan onunla hamile kaldigini soyledi sezeryanmis dogumlarinin hepsi 4. Ye hamileymis spirel hala icindeymis bnde korktum ama o pandemi dolayisiyla kontrole gidememis ondan diyo ama bm yinede ondan bile korktumm😄
Happymother3 evinsdr ben 3 sene ıgne kullandım 🙈 gayette ıyıydı bebek dusunmemızden 5 ay once bıraktım 5 ay ıcınde hamıle kalmıstım dogımdan sonrada aynısını uygılamayı dusunuyorum
evinsdr Happymother3 bnm kuzenim iğne kullandı 2 yıl geçti şimdi hamile kalmak istiyor ama iğnelerden dolayı artık kalamıyor şimdilerdeyse tedavi görüyor hamile kalmak için
pia34 evinsdr Eşim korunacak prezervatif ile. Kendi vücuduma yabancı bir şey sokamam valla, ilaç dahil. O korunsun :)
ozlemak42 Guzel_anne yaa bencede ama eşim inat etti ben korunmam diye diye olan bana oldu bencillik etmemek lazim ama işte anlatamaadim ben 🤷🏻♀️
Guzel_anne ozlemak42 sağolsun eşim hiçbişey demez 👏🏻 Zaten ben alttan muayeneden çekiniyorum eşim bilir 🙈
Happymother3 evinsdr ya ben hıc oyle bısey yasamasm cok sukur hormonlarına baktırsın bı bence ben duzenlı vuruldum ama doktorm bana hamıle kalmak ıstedıgınde en az ⅚ ay once bırakmalısın demıstı
pia34 evinsdr evet ama çoook düşük, %2. Prezervatifsiz zor hamile kaldık yahu çalışmalar günü gününe vs. :)
DenizSayer evinsdr valla eşim çok ısrarcı çıktı bu konuda bi tamam 1 sene yapmayız diyor anca 1 seneye ikna edebildim ama ben hormonlarımla oynayan korunma şeklini yaptırmam prezervatif ve geri çekilme aynı anda kullanırız diye düşünüyorum
Karacam Bünye kaldırıyorsa spiral ve prezervatif yeterli bnce..bn doğal korunma ve prezervatifle korundum 1,5 sene şimdi doğumdan sonra prezervatif kesin olacak ama ayrıyetten spiral taktırabilirim
ozlemak42 Guzel_anne 🤣 yaa ben ilk gebeligimde çok sıkıntı yaşadım o yuzden alttan ultrason vajinal yikama birde rahmim geride olunca alttan gormeleri daha rahat oluyordu yine de alisamadim hala aklım çıkıyor makas benim fobim oldu hadi makasa diyecek diye hiç doktora gitmek istemiyorum 🤪 ne güzel insanin anlayisli esinin olmasi
Guzel_anne ozlemak42 ahh korkulu rüyam 🤣 aynen öyle çok şükür 🙏 ilk evlendiğim zaman bi enfeksiyon problemi yaşadım doktora gittim ilk defa çatala çıkmamı söyledi doktoru 1 saat uğraştırdım eşim sesimi duymuş 🥴🤣
ozlemak42 Menfiye_01 bende geri cekilmeyle hamile kalırım diye spiral taktirdim şimdi 7 haftalık hamileyim 😄 yani spiralde de oluyor bence ikisini ayni anda yapmak en mantıklısı ama acikcasi bir daha spiral düşünmüyorum çok cektim 😁
ozlemak42 Guzel_anne 🤪 ay bende kasiliyorum son dogum aninda acilmaya bakicakti hemsire elim sıkıştı dedi bıraktı gitti beni kızdı 🤣
dlkbngdk Menfiye_01 biz 1 sene o şekilde korunduk ve bebek kararını verdikten 3 ay sonra hamile kaldım. Geri çekilme tamamen erkeğin kendini bilmesiyle alakalı Bi durum. Doğru zamanda haraket ederse birşey olmadığını 1 senede gördük 😊
Btlerva dlkbngdk Valla biz 4 yıl öyle korunduk canım ki birde ilk evlendiğimde 6 ay kadar da öyle korunduk yani 4 buçuk yıl falan şu anda ikinci gebeliğim kızımda planlıydı şükür oğlumda öyle oldu Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşAllah 🙏🏻
dlkbngdk ozlemak42 canım ben de hep öyle okudum bilimsel olarakta öyle ama 1 senede yaşayıp gördüğümü paylaşmak istedim ben