litha ozellikle adetin 1. ve 2. gunu kanin parca parca gelmesi normal mi kizlar diger gunler daha normale donerek azalarak bitiyo ama ilk 1-2 gun parca sekilde geliyo kan boyle olan var mi
ozlemak42 litha lohusalik reglisini soruyorsan evet öyle parça parça gelir baslarda normal reglide de gelenler var
ozlemak42 litha basta değilde son gunlerinde benimde böyle afedersin sümüksü katı olarak gelir bazen tuvalete oturdugumda pat diye duser
litha ozlemak42 alla alla enteresan genelde ilk gunler pihti gibi gelir arada son gunlerde ise lekeye doner aslinda😬
ozlemak42 litha 😄 benim o kadar düzensiz bir reglim var ki bana hersey normal geliyor birde benim spiralli olduğu için sanırım normal regli gibi hemen olup bitmiyor birikme de yapıyor