Kızlar merhaba iki hafta önce kan testi vermiştim rutin kontrol amaçlı troit im sınırın üzerinde çıktı normal olması gereken 2,5 üzeri önermiyoruz dedi doktorum sınır da 4,5 Muş ama benimki beş buçuk çıkmıştı dün gene kan verdim bu sefer de altı buçuk çıkmış sonucum 😥 bu durumu yaşayan var mı 20. Haftamdayim bu aya kadar hiç böyle birsey yaşamadım doktorum da o yüzden şaşırıp ikinci testi önerdi bı yanlışlık mı var diye ama gitgide yükseldiğini gördük dahiliyeye gidip ilaca baslamam gerekiyormuş hamileyken olan bir şey mi sonra gecer mi yoksa bir ömür benimle mi gider? Arkadaşımın da varmış trodi bebeği karnında ölmüş bu yüzden çok korkuyorum 😣😣 ne zaman uzulsem kalbim oyle hızlı çarpıyor ki sıcak basıyor her tarafım ateş gibi oluyor 😓