MorTutkunu kuzu valla yanlış yönlendirmek istemem bende kist falanda yaptı mı bilmiyorum bu gün adet günüm henüz olmadım ama olurum diye pazartesiye randevu aldım bebek olmazsa doktor adetin 3. Günü gel dedi o zaman kiat olmuş mu söylerim sana ama bu ilacı doktorlar adetin ya 3. Günü yada 5. Günü başlatıyolar