Merhaba kızlar 🥰 klomen hakkında bir kaç sorum olacak bu ay doktor klomen verdi günde iki kez kullandım ve beş tane yumurtam oldu biraz fazla vücudum fazla tepki vermiş bu nedenle çatlatma iğnesi olmadım bu ay gebelik olmazsa doktor bir dahaki ay günde 1 adet hap vereceğim dedi. Şimdi de duphastona başlattı ama ilaç beni mahvetti gece terlemeleri, karın ağrısı, bulantı ne desen var. Bunlara rağmen hamile kalan var mı? Eşimde ya da bende bir sorun da çıkmadı doktor rahmimin çok güzel hazırlandığını söyledi ama yumurtaların en büyükleri 18 ve 20 mm yeterli mi bilmiyorum. Adetime de 11 gün var heyecandan çatlayacağım neredeyse adet olmaktan da yumurtam fazla diye korkuyorum açıkçası. Eğer gebelik olmazsa yine klomen deneyeyim mi yoksa rahim filmi mi istemeliyim emin değilim.