demirmomm Arkdaşlar tam o bölgede kocaman bişi çıktı şişti afederdisiniz yürürkende acıyo. Doktor antibiyotik verdi. Ama 33 haftalık hamişim kullanmak istemiyorum. Kıl kökü iltihabı gibi bişi dedi . Napsam başına böyle bişi gelen varmı
Skmsksjdkdkdmx Zararlı olsa vermezdı hamılelere gore bı ılac vermıstır ben 2 defa kullandım allaha sukur bısı olmadı