Selam kizlar ben 5 yillik evliyim.pcoliyum 2 yil once hamile kaldim bebek 9+1karnimda kalbi durdu kurtaj oldum.sonra yine tedaviler sonrasi hamileyim 11 haftalik en son 9+3de doktora gitdim hereey normal dedi.kan testi yapildi pihtilasma yok.oncesinin neden karnimda ölduyu bilinemedi.wimdi cok tedirginim.acaba bu cocugu dogura bilicekmiyim.benim gibi olanlar oldumu?fikirlerinize cok ihtiyacim var.o kadar duwunuyorum ki pisikolojim bozuldu🤕