Mrzy28-c evet canim doğum kontrol hapı ile eriticek kistini .
Benimde 7 cm kistim vardı ilk tarlusal içtim 3 cm oldu sonra doğum kontrol hapına başladım yasmin kullandim 21 .gun ve adet oldum sonra hemen yumurta büyütme geliştirme tedavisine başladık şükür ilk denemede tuttu şimdi 9 haftalığız. Ben hiç istemesem de kullanmayı mecbursun çünkü pko vardı o bitse başka birtane çıkıyordu ve doğum kontrol hapı bende ise yaradı hem o ay yumurtaliklarik dinlendi hem rahmim bence verirse kullanmalısın canim ben çok korktum acaba doğum kontrol hapından sonra dengelerim bozulursa yumurtam oluşmazsa diye ama öyle olmadı şükür 🤲🙏 ve tavsiyem kistin daha fazla büyümemesi için havuç ve kuru incir yeme. Bunlar daha çok büyütür benim kaotik sebebi havuç ve incir kurunu kendi başıma yapmam oldum uzun oldu ama 🙈kusura bakma canim