Aranızda çin takvimine göre bebeğinin cinsiyetini öğrenen oldu mu? Doğruluğuna inanan kaç kişiyiz anneler 🙃🙃
Evimizde tatlı bi inatlaşma var eşim sürekli rüyasında bebeğimizin erkek olduğunu ve bugün rüyasında da ultrasonda pipisinin olduğunu görmüş 😂
Bende bi o kadat kız hissediyorum. Allah tabikii neyi nasip ettiyse yavrumuz sağlığıyla gelsin ama hepimizin gönlünden geçeni başkadır. Çin takviminde hesaba göre benim kız çıkıyor deneyen oldu mu 🙃