Merhabalar arkadaşlar 37+4 de yani dün doktor kontrolümde bebeğimin normalde 2 aydır baş aşağı olmasına rağmen ilk defa ters dönüp başının yukarı geldiğini öğrendim. Normal doğum isteyen biri olarak canım biraz sıkıldı açıkçası. Daha önce böyle bi durum yaşayan yada duyan var mı aceba bebek tekrar döner mi?? Bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏