Merhaba güzel anneler bugün şeker yüklemesi yapıldı gebelik şekerim sınırda çıktı normalde 185 olması gereken 186 oldu. Diyetisyene yönlendirdi bi liste aldım ama moralim bozuldu. Benim gibi olup atlatan oldu mu 2 hafta sonra kontrol verdi gidip açlık tokluk şekerime bakılacak. Moralim hemen etkileniyor. Üzerine de genital enfeksiyon yaşıyorum oda ayrı sıkıntı çıktı . Bugün evlilik yıl dönümümüz ama bende moral falan kalmadı :(((((