Bahar2622 evet ben gece yattığımda 2 kere peş peşe oldu anlamlandıramadım kasıklarımda. Sabah uyandım oturuyorum bidaha oldu doktora yazdım o ara hamile birkaç tanıdığım vardı onlara sordum çok erken dediler ama doktor tarifimin doğru olduğunu söyledi zaten akşama kadar birçok kez aynı pıt pıt hareketi içerden hissediyordum ☺️ ben emin olmuştum oyüzden ondan sonrada hep hissettim 20 li haftalarda göbeğe yakın hissettim onada anlam verememiştim hiç yukarda hissetmemiştim ozamana kadar gazmı acaba dedim sonra 2 . 3 . Hareket duşardan belli oluyodu minik minik ozaman bebiş olduğunu anladım göbeğimdekininde☺️gaz bağırsak hareketiyle nasıl karıştırıyorlar diyordum göbeğimde hissettiğim zaman anlamıştım niye karıştırdıklarını☺️ 24 te aşırı hareket vardı mesela döndüğünğ falan anlayacak kadar netti şimdi 30+6 oldum bugün ilk defa ayaklarını net hissettim 🥰 inşallah en yakın zamanda hissedersiniz bebiş ben burdayım anne der 🥰