elfcaglar1 bende dün 8+1 de ikiz olduğunu öğrendim. Hatta doktorum da tek yumurtamı çift yumurtamı anlayamadığı için perinatolojiye yönlendirdi Pazartesi’ye randevu aldım. Şu an sizinle aynı kaygıları yaşıyorum ve forumda sürekli ikiz gebelik başlıklarını okuyorum saatlerdir 🙈 bazı başlıklarda sizin de yorumlarınıza denk gelince yazmak istedim. İnşallah hiç sorun yaşamadan alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻