ikizcanlarim2021 elimde değil çok korkuyorum bende 😓 progestan içiyordum şimdi fitil olarak kullanmaya başladım oda zor geldi bana açıkçası, ama çocuklarım için değer. 🤲 Bende dünden beri istirahat ediyorum annem yanımda sağolsun yardımcı oluyo bana. Gerçekten zor süreç, her an bişey olacak korkusuyla yaşıyorum 😓