Bu sabah yaptirmis biri olarak anlatayim. 24 -28 haftalar arasinda yapiliyor. 8 saatlik acligin uzerine sabah ilk kani aclik sekeri icin veriyorsun. Sonra o kaninin sonucuna gore aclik sekerin normalse 75 gr lik sekerli glikoz meyva suyu gibi bir icecek veriyorlar onu iciyorsun. Bunun disinda hicbirsey yemek icmek yok. Bu siviyi ictijten sonra tam 1 saat sonra 1 kan daha veriyorsun. Sonra 1 saat daha sonra tekrar 3. Kani veriyorsun ve bitiyor. Degerlerin Aclik 70- 110 arasi olmali 1. Saat tokluk degeri : 70-145 araligi olmali 2. Saat tokluk degeri : 70 -120 araliginda olmasi gerekiyor bu degerlerin uzerinde cikarsa seker sorunu var olarak degerlendirilip dahiliye ya da endokrine yonlendiriyorlar. Sukur bende çikmadi. Darisi başina.