Merve1222 kahverengi dahi olsa mutlaka doktoruna görün 3 gündür geldiğini söylüyorsunuz ihmal etmeyin . Benimde 7+2 ve 7+5 de birer damla gelmişti her ikisinde doktora gittim kalp sesini dinledim iyi olduğunu öğrendim rahatladım . Kesem düzgün kanama alanı olmadığı halde progestan ve dinlenme verdi çok fazla iş yapmamaya çalışıyorum