Krmnannsi Bız bu ıkı ısım arasında kaldık bakalım cogunluk hagı ıkılı ısmı sececek :) tesekkurler sımdıden
midekoruyucu Krmnannsi ben çocuğumun isminde türkçe karakter bulunmasını istemiyorum, ilerde mail adresi filan açtığında ya da olur da yurtdışına filan çıkarsa sorun yaşamasın benim yavrucağım 😂