Merhaba,ben ilk zamanlar hiç belirti yaşamadım.Daha sonraki haftalarda göğüs hassasiyeti ve mide bulantısı yaşadım.Genellikle ilk belirtilerimiz psikolojik oluyor daha sonra asıl belirtileri yaşıyoruz.Endişelenecek bişey yok inşallah.Bu arada kullanıcı isminiz bana yabancı gelmedi,eski görev yaptığım yerden hatırlıyorum:)