Sumeyye12 33. Haftaya girerken kasılmalarım başladı sancım çıktı nst de bana da doktorum kesinlikle okşamıyorsun en fazla dokun çek yaparsın dedi. Rahmi uyarıyormuş o da.
Muhtemelen herkes için geçerli değildir sancı ve kasılması olan biri sürekli dokunursa kasılmayı arttırıyordur. Hatta doktor bebek çok hareket edip tekme attıktan sonra da kasılmaya sebep olur demişti. Bir uyaran olarak algılanıyor demek ki. 1 aydır istisnasız her muayeneye gittiğimde karnını okşama diyor doktorum çünkü ara ara yüksek sancılarım oluyor tetiklemesin diyor. 🤷🏻♀️