Merhaba arkadaşlar.Bugün 6+6 olduk ilk doktor muayenemdi keseyide bebeğide gördük çok şükür.Devlet hstanesine gittim ama çok yanlış bi doktora gitmişim ne yazık ki hiç ilgilenmedi neyin var neyin yok diye sormadı.Kalbi atıyor sağlıklı dedi ama bana dinletmedi,eşimi bile almadı içeri ilk heyecanı birlikte tadamadık 😔