Cemilegoker benimde yaşım 31 7 yıllık evliyim..Anladım zaten canım tezcanlı olduğunu🤗benim tuttu bebiş ama kalp atışımız olmadığı için aldılar kuzum inş senin herşey yolunda gider aksilik yaşamazsın🤲🏻Ben yattım kuzum tuvalete gittim evin içinde gezindim oturdum uzandım ilk gün akşamı benim bel ağrım oldu korktum bişey olcak die dua etmeye başladım ama çok şükür bi sıkıntı yaşamadım kayınvaliden kalmıştı 3 gün yanımda o yaptı yemeği süpürmeyi o gittikten sonra ben yemeklerimi yaptım toz aldım bulaşıkları yıkadım evi süpürmedim hiç makinaların çekim gücü zorlar diye rabbim nasip ederse hiç bişey olmaz transferden sonra kafanın çok rahat olması lazım acaba tuttu mu faln die endişeye kapılma ben dr söylediği tarihe kadar bekledim normalde bende tezcanlıyım ama hayal kırıklığı olmasın diye test gününü bekledim herşey kafada bitiriyo birazda nasip kuzucum uzun yazdım biraz ama☺️