Aytenbebek2 bence 1 kez bile olsa bir kontrole gidin. Cunku bende dogumu Baska sehirde yapacagım. 20. Haftalarında gelip kayıt actırmıstım, muayene oldum. Hem de diğer hastanedeki tüm evraklarımı, testlerimi götürüp gösterdim. Sisteme işlediler. Bir sonraki gelişinizde Ordan bakıp devam ediyorlar. Ha diğer türlü de kabul ederler diye düşünüyorum ama en azından sizin hamileliğiniz hakkında ne kadar cok şey bilirlerse daha iyi. Mesela bende kansızlık cıkmıstı diyarbakırda yaptırdıgım testlerde, Alanyadaki doktoruma gelince söyledim ilacımı değiştirdi.