sevdegnky ben 32 de gittim 35 te Nst ye giricem ama biz o kadar sık gitmiyoruz gebeliğim normal ilerlediği için o kadar sık gitme taraftarı değilim ben riskli bir durum olunca bence daha sıklaştırmak gerekir biz kendimiz ayarlıyoruz eşim doktor bende sağlıkçıyım, zaten gebeliklerin çoğu normal bir şekilde ilerliyor bazen kilo alımı düşük vs başka sıkıntılar olabiliyor ama bunlar nadir oluyor ki kilo alımı düşük bile olsa acil bebeğin alınması gereken durumlar çok çok nadir oluyor yani anne karnındaki bebeğe her gün ultrasonda yaptırsan hergün Nst ye de girsen dışarıdan neredeyse hiçbir müdahale yapılamıyor gebeliğin kendi doğal akışına bırakmak gerekir bence tabi bu benim kendi fikrim