Selam kızlar, 37+6dayım, sabah nişanım ve suyum geldi, açıklığıma bakıldı 1 cm ama suyum geldiği için yatış yapıldı. 3 saattir kendi sancımı bekliyoruz ama yok. Birazdan suni sancı verilecek 🙏 dualarınızı bekliyorum 🙏 insallah pozitif doğum hikayemi Bi an önce ben de buraya yazarım🙏