Happybsrn ben ☝️
Sanırım ben de 26 ay sonra falan ilk defa aşılama olacağım. Dün kontrolde sadece sağda iki tane 15 mm lik yumurta var dedi doktor, yarın sabah tekrar kontrolüm var. Inşallah sizin de benim de hayırlı haberler alacağımız günler yakındır 🤲sağlıkla, umutla ….