Asli_000 ben 2 kere habibe ayvacı taşan’a gittim erken doğum riskimden dolayı. İlk gittiğimde çok sinirliydi ama gene baya ilgilendi ikinci gittiğimde kendi yoktu asistan doktor vardı ben tam çıkarken gelmişti gene sordu iyimisn nasıl vb gibi iyi birine benziyordu istersen bir dene. Birde zeynep kamilde gittiğimde fark ettiğim çoğu zaman doktorların kendi olmuyor asistan doktorlar oluyor onlar muayene ediyor. Diğer odalardaki doktorlar hep öyleydi bir habibe hanımı yerinde gördüm🤣