Pamugunannesi1 Deryakayabasi Bende kaynar kaynar yapmayı seviyorum ama artık ılık yapmaya başladım suyu 🙄 Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum 🤦🏻♀️
mucizem0111 Kaynar su düşüğe, erken doğuma sebebiyet verdiğini duymuştum o yüzden daha az sıcaklıkta yıkanmaya özen gösteriyorum
Deryakayabasi yesimyavuz internette sakıncalı olduğunu okudum ama sıcak su olmadan duş alamıyorum malesef kararsız kaldım açıkçası
yesimyavuz Deryakayabasi suyunuz çok kaynar değilse bir sorun olacağını düşünmüyorum çünkü bende yapıyorum ama kaynar suyla değil tabiki vucüt ısınıza göre. Doktorunuza danışmanız sizin için daha iyi olur tabi, sağlıkla kavuşun 🌸
yesimyavuz Dilek0809 37. Haftamdayım hep sıcak suyla duş alıyorum bir problem yaşamadım herkes tecrübesini paylaşıyor sonuçta 🤷♀️
Gamze84 Bende sıcak suyun zararlı olduğunu doktorumdan duymuştum rahim açılması yaptığını söylemişti.düşünce bana da mantıklı geldi suda doğumlar da oluyor doğumu kolaylaştırdığı için yinede dikkat etmek gerek suyun sıcaklığına
Dilek0809 yesimyavuz tabiki herkes tecrübesini paylaşıyor ama bu size olmadı diye karşı tarafa da olmayacak anlamına gelmiyor o yüzden çok net konuşmamakta her zaman fayda var çünkü gebelikte gerçekten önerilmiyor sıcak su buhar hamam sauna gibi şeyler
arisin_annesiii Deryakayabasi kan dolaşımı hızlandığı için zararı var canım bebeğin küçükse hele asla alma. Ama normal sıcak suyla alıyordum ben ve sabah akşam alıyordum Şimdi doğum yaptım bebeğim balık gibi 10 günlük suyu çok seviyor 😅🐟
Kubrakorkut Deryakayabasi normalde de de sıcak sudan yıkanmayı sevmiyorum ama vücudum usumuycek kdr sıcak suda yıkanıyorum
SultanKobak Deryakayabasi ben doktoruma sormuştum kanıtlanmış bir şey yok dedi. Ama rahmi rahatlatıp doğumu başlatma gibi bir etkisi olabilirmiş o yüzden son haftalara kadar fazla sıcak su ve uzun süre duşta kalmaya izin vermiyorlar ☺️
yesimyavuz Dilek0809 canım bende demedim ki kesin alabilirsin diye herkes tecrübesini paylaşıyor ben böyle dedim diye gidip benim dediğime uymaz heralde doktoru ne derse o yapılır. Hepimiz deneyimlerimizi paylaşıp fikir alışverişi yaptıktan sonra doktorumuz dahilinde bize ne iyi gelirse onu yapıyoruz sonuç olarak. Kimseye yanlış örnek olmak ve yanlış anlaşılmak istemem. Sevgiler 💙
Meva21 Deryakayabasi vala canim ben baştan beri kaynar suyuyla yapiyorum hic duymadım annemden geçti bana 😂 şuan 30 haftalık olduk cok şükür bir sorun yaşamadım sadece fazla buhardan mi sıcaktan mu bilmiyorum ama bir kere tansiyonum düştü o kadar