Sedaa54 ya ben 50grmlık yaptırdı hic aç tok olayına bakmadı günün gelmiş yapalım dedi içtim 1 saat sonra kan verdim okadar yaptı bende sabah ilaç içmistim çikolata yemistim fln yüksek cıktı simdi tekrarlayalım dedi diyet yapıyorum haftaya tekrar yapcaklar acaba yanlıs çıkma ihtimali varmıdır diye onu düsünüyrm yazanlardan anladıgım kadarıyla aclık tokluk olarak bakılmıs bende öyle olmadı kafama takıldı baya