Ben de suda eritilen magvital diye bi toz kullanıyorum.bulantıyı hissetmedim gece yatarken içiyorum,ama bağırsakları bi hayli çalıştırdığı doğrudur.eğer aşırı ishal durumu varsa doktorunuza söyleyin,bende normalde kabızlık vardı,o problemimi çözmüş oldu,o yüzden şikayet edemiyorum😃 ama çok şükür kullandığımdan beri kramp falan olmadı