Canım bende 6 ay önce kürtaj oldum ama benim nerdeyse 1.5 ay boyunca lekelenme şeklinde kanamam oldu ondan sonra da ilk adetimi gördüm zaten herkeste aynı olmuyor tabii. Kürtajdan 1 hafta sonra kontrole gitmiştim küçük bi parça kaldığını söylemişlerdi ondan dolayıda kanamam uzun sürmüş olabilir 🤷🏻♀️