Aylinada35 34+0 da gittiğimizde bebeğimiz 2315 gramdı, fakat karın çevresini ölçtüğünde gelişimi iki hafta geriden geliyor dedi. Dopler cekimine girdik, bebeğin beslenmesinde bi sıkıntı bulamadılar 🙄 moral bozmayın , doktor kendini yormuşsun bu hafta güzelce dinlen gelişimini yakalar dedi. Umarım öyle olur 🙏🏼Sizde dinlenmeye çalışın, beslenmenize dikkat edin. Perşembe günü tekrar kontrole gidecez, ne denilecek bende merak içerisindeyim 😑