Saray1 ilk sonuç 1hafta sonra kalanlar da ilkinden iki hafta sonra çıktı..çok şükür normal çıktı hatta peşine detaylı usg yapıldı şüphe uyandıracak bikaç durum bile amniyosentez sonucum iyi oldugu için onu baz alarak herşey kesin yolunda dediler..bi anlık bi işlem ,benm bacaklarım içerden titriyordu çaktırmıyodum ama hiç sevmem bana bişiler yapılmasını..gözümü kapattım 1dk sürdü sürmedi yani hiç öyle karın hassas falan gibi de değil bildiğin kalçaya iğne yapılr gibi.işlemle ilgili video iZleyip psikolojinizi bozmayın o videolardan birini sonradan gördüm iyi ki işlemden önce izlemememişim dedim..işlemde hiçbirşey yok sonuçlar içinde gönlünüzü ferah tutun.sonuc olarak sizlik bir durum yok olacak olan oluyor sıkmayın kendinizi boşuna,üzmeyin🙏🏻İyi haberlerinizi bekliyoruz inşaallah💕