Kizlarrr 7+5gunluk hamileyim bugün doktora gittim kontrolüm vardı doktor kalp atışını dinletirken kaç atıyor dedim 180 kız olacak galiba dedi daha evvel de kız bebeklerin 150.ve üstü erkek bebeklerin 140 ve altı olduğunu okumuştum sanırım doğru çıkıyor bakalım bir değişim olacak mı ilerleyen zamanda