Syrnn Kızlar merhaba 18+5 günlük hamileyim az önce aniden yatağa uzandım belim ve karnım ağrıdı belim hala agrıyor bebeğe bir zararı olur mu cok endişelendim nette kordon falan dolanır yazıyor yardımcı olur musunuz?
Merve6521 Syrnn kanaman falan olmayınca sıkıntı olmaz demişt doktorum bende bir ara ani hareket ettiğim için sormuştum ama ağrın falan durmazsa git bence doktora
Duygucnr Bisey olmaz canim korkma bebek cok korunakli bi yerd e oyle boynuna kordon dolanmasi yok bilmem ne bir uzanmayla olacak seyler degil icin rahat olsun
Duygucnr Syrnn internette basim agriyo yazsan kanser cikiyosun 😁 hic takma kafana stres yapma doktorum bana normalde ne yapiyorsan aynen devam et dedi kendini hasta psikolojisine sokma dedi ay oyle oldu ay boyle oldu derken stres daha cok zarar veriyor hem bebene hem kendine