Bende 15+6 günlüğuz birgun iyisem birgün kötüyüm yemek Yemem de sıkıntı var canım bişeyler istemiyor açım ama ne yiycem diye düşünüyorum cinsiyet %90 kız dedi ins değişmez çok heves ettik rabbim sağlıklica kucagimiza almayi nasip etsin hep stres hep bir korku peki kızlar bişeyler aldınız mı alışveriş