ZeynepKara alparslanliva anladım canım sende yapabildiklerini yap eşin anlayış gösteriyodur umarım bu konuda
Pinaryyim BEn hiç yemek yapmazdım sevmiyorum daha dpgrusu temzilk ypmayı her zman daha çok tercih edenlerdenim evlendigimden beri yapmıyodum çalştııgım için ama artık işi bıraktım bebiş için herşeyi yapıyorm internetten bakıyorm tariflere 🙂
alparslanliva Pinaryyim bende öyle canım temizlik daha güzel yemek yapmak bende fobi gibi bişeydi yapamam kötü olur düşüncesi vardı hep 😩