Nmg B12 eksikliğinden dolayı doktorum dotex b12 verdi haftada bir iğne olacam bu iğneyi kullananlar var mı
aannepandaa Yaagmurr ben hamilelikten önce de bekarken yami ayda 1 vuruluyordum. Geçen ay haftada 1 tane vuruldum. Şuan 36+4 haftalık oldum. Bir zararı yok.
Nmg Yaagmurr bebeğe zararı olur mu acaba 25 haftalığım bende burda zararı olur diye okuduklarım var korkuyorum bende size doktorunuz ne dedi
Yaagmurr Nmg hayır canım hiçbir zararı yok ben kullandıktan sonra doğum yaptım bebeğimde bende çok şükür sağlıklıyız