Hanımlar adet olunca aşılama için gidicektim az önce geldi. Doktor adetin 2. 3. günü gel hatta 1. günü de gelebilirsin dedi bugün gitsem mi gitmezsem mi bilemedim tam öğlen saati yetişemeyebilirim 🙄 ne ilacı veriyolar iğne mi hap mı hangi gün başladınız kaç gün kullanıldı yazarmısınız birde alttan muayene oluyomu malum günümdeyim bazı doktorlar yapıyomuş🤔 Klomen kullandığım zaman sadece yumurta takibinde bakıyodu aşağıdan tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim