Buse919221 37+6 haftalık hamileyim. Bu çayı kullanmaya doğumdan sonra mi başlıyoruz yoksa daha erken başlamam gerekir mi?
20oz Ben dogum yaptıgım gün içmeye başladım gerçekten işe yarıyo hastaneden eve geldiginizde banyodan sonra sıcak havlu koyun gögüsünüze inanamıcaksınız sütünüzün nasıl geldiğine
Bsra06 2 gün sütüm gelmedi doğumdan sonra sıcak duş aldım bide o çaydan içtim sabaha kadar göğüslerim süt doldu doğumdan çıkınca 5.6 saat yemek ve su yasak oluyor ozaman içemezsiniz hamileyken bebeğe zararı olabilir araştırın