Zelisanne Selam kızlar , Berna hanıma giden var mı , memnun musunuz , sezeryan ya da normal doğum yapan var mi Berna hanımda , doğum sonrası sıkıntı yaşadınız mi 🥰🙏🏻
Zynpertn Zelisanne merhaba ben haftaya ilk defa arkadaşımın tavsiyesi üzerine gideceğim , siz gidiyor musunuz?
Yekda Ben Berna hanımın hastasiyimm şuan aktif olarak salı günü Rabbim nasip ederse doğumum var ayrilicaz die üzülmüyor değilim iyikiii Berna hanimm❤️
Zelisanne Yekda yaaa ne güzel 😍 çok duydum adını aslında 29. Haftadayım başka bir doktor takibindeyim ama Berna hanımı çok Merak ediyorum memnun kalırsam devam etmek istiyorum kendisinde 🥰🥰
Zynpertn Yekda Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏 Guncel doğum ücretleri hakkında bilgilendirme yapabilir misiniz? Teşekkür ederim simdiden
Yekda Zelisanne evet dört boyutlu da gördüm 😊ama benimkisi maalesef bel fıtığından dolayı zorunlu sezeryan
Yekda Zynpertn yani bence gayet iyii diebilirim sezeryan için tabii birde medisdate gibi bir hastahaneyi göz önüne alırsak bize uçuk bir fiyat gelmedi tabi normal doğum hakkında hiç bir fikrim yok benimki spinal anestezi olucak 3.650 tutuyor tabi doğumdan bir gün önce istenilen tahliller vs hepsi içinde 😊
Zynpertn Yekda Sezeryanda normal doğum da orda aynı diye biliyorum arkadaşımdan tabi arkadaşım 2 sene önce doğum yapmıştı , spinal tutarı kaç TL peki, onu çıkarınca da normal doğum ücretini anlayabiliriz sanırım :)