Merhaba bir sey sormak istiyorum. Yazan yardimci olacak olan olursa çok sevinirim. Erken haftada hastane kontrollerine başlamak doğum paket fiyatında artışa sebep oluyor mu? Yani diyelim 9. haftada gidenle 20. haftada giden aynı paket fiyatını mi ödüyor?