Minikoocum yok ya sıkıntı yapma kendine, bend çok okudum gece uyuyamiyorum hareketlerden falan filan diye ama bana hiç o kadar sert davranmadı, uslu duruyo benim oğlan bazen de çok sert davranıyo bazen hareket etmiyo tatlı yiyip yatıp hissetmeye çalışıyorum. Dakikası dakikasını tutmuyo sürekli hareket etmesini bekleme oda dinleniyo 🥰🥰 sağlıkla kucağına al insaalah ❤