Kızlar yarın detaylı ultrasona gireceğim ama 23+2 geçen hafta randevu bulamadığım için kaldı internette gezinirkende genelde 22 de yapılması önerilmiş tedirgin oldum çok geç mi kaldım diye sizler kaçıncı haftada yaptırdınız ya da 23. Haftada yaptıranlar varsa nasıl oldu ☹️