Destinaa Mls_mls02 özelde mi yaptırdınız içeriye bir kişi alıyor mu bir de fiyat ne kadar memnun kaldınız mı
Ezos08 Mls_mls02 merhaba kaçıncı haftanızda gittiniz bana doktorum 21-23 haftalar arasında yapılmasını söyledi
Mls_mls02 Feyza-nur özelde 700 TL dediler bende devlete gittim canım sonuçta aynı işlem o kadar para çok gereksiz
Mls_mls02 Destinaa canım devlette yaptırdım normalde özele gidiyorum 700 TL dediler aynı işlem sonuçta gereksiz buldum o kadar ücreti o yüzden devlete yaptırdım ve gayet memnun kaldım bir kişi aldılar yanımda
Mls_mls02 Anne3 ben Ankara’da devlette girdim canım normalde özele gidiyordum ama 700 TL dediler bende devlete gittim aynı işlem sonuçta 🥰
Mlkcr Mls_mls02 inşallah bi sorun yoktur güzel geçmiştir ☺️ Perinatoloji ve çocuk kardiyolojiye mi baktırdınız peki
Mls_mls02 Beyzali Ankara’da etlik Zübeyde hanım kadın doğum hastanesine gittim canım 15 dakika sürdü ve gayet memnun kaldım
Nur000 Hiranurecrin evet girdim cok şükür hersey yolunda 😊 25 dakka sürdü bebegim eliyle bi yanagini kapatmisti tam görüntü vermedi 💕