Kenanizm18 ToprakVeAnnesi35 kac kere baktıda canlanmamış dedi kuzum? Ve burası neresi? Acaba bakmak mı istemedi :/
ToprakVeAnnesi35 Kenanizm18 bir kere karından baktı işte. Ay valla şalırdım ben de ya ne yapacağımı. Karşıyakada oturuyorum ya zübeyde hanım tıp merkezi var burada. Oraya gittim 2 sefer işte yakın diye. Ege ye gitmedim henüz ultrason için
Kenanizm18 ToprakVeAnnesi35 bi kere bakmakla hemen anlıomuş mu al işte benim doktoruma benzemiş oda 😡 cok bekleme kuzum bayram tatili biter bitmez başka yere git lütfen ❤️
Bilge35 ToprakVeAnnesi35 canım kalp atışı için erken ki . Herkesin belli bi haftada aynı olacak diye bi kural yok. Asla ama asla acele etme. Bekle olur mu? Bi 8 haftalık olsun . Ben geç duyanlardanım kalp atışını 8 haftaya yakın. Sana da acil şifalar diliyorum canım
Hknoznr_ Sonradan gelişme oluyor geç döllenme hakkında yanlış düşünüyorsunuz tüp bebekte biliyorsunuz labratuar ortamında bakılıyor yavaş gelişim sağlayan daha sonra gelişim gösteren oluyor oradan biliyorum üzmeyin kendinizi Rabbim hayırlı kapılar açacaktır
ToprakVeAnnesi35 Hknoznr_ biliyorum tüp bebeği toprak da tüp bebek daha önce de kanser geçirdim öyle kucağıma aldım oğlumu ama insan acabalara takılıyo işte
Aydemir Değişiyor kalp atışı ben 6 haftada duydum çok şükür ama arkadaşım 9 haftalık duymuş. Arada bi ay fark var neredeyse. O yüzden inşallah bi dahaki kontrole duyulur atışlar. Allah yardımcın olsun Rabbim şifa versin 🙏
Hknoznr_ ToprakVeAnnesi35 sen üzme kendini Rabbim mucize olarak verdi sana onu inşaAllah duyacaksın kalp atışını