Ya kızlar ben Eray balcana randevu almıştım da ama randevum yarın benim kahverengi akıntım oldu korktum dün gittim ameliyattaydı bende kaş tıp merkezine gittim kadın gerçekten çok kötüydü ben kanamam oldu diyorum benden sonra gelen hastayı ağrısı varmış diye öne aldı bide sen bekle 2 dk diyo böyle sert bi üslupla neyse o anda hemşire diğer doktora alalım seni istersen dedi bende tamam dedim açıkçası böyle farklı geldi gerçekten hiç ilgilenmedi hiçbirşey söylemedi bende o panikle aklıma gelenleri soramadım progestan iğne yaptırdı sadece bişey yok yerleşme kanamasıdır dedi 1 hafta sonra gel dedi ama kararsız kaldım gitsem mi ona