Smyyeakyldzz00 Mlk12 bende yaptırıcam ama 750 tl fiyat. Semih Özerenden randevu aldım doktorumun tavsiyesi olduğu için. İnşallah memnun kalırız.
cloverart Mlk12 Kocaeli hastanesi Eray çalışkanda yaptırdım, 3. Hamileliğim hepsinde ona gitmiştim çok çok iyi bir doktor. 2020 de 550₺ ödemiştim güncel fiyatları bilmiyorum.
Mlk12 MinikMicizem umuttepede varmıs yasemin doğan hanım 150 ye yapıyormus ama sıra bulamıyorum gerı kalan yerler bıraz yuksek geldı
Esraydn Smyyeakyldzz00 kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem ama kimse de bebeklerin hayatlarıyla oynamasın.. benim serklaj olmam gerekiyordu acil durumdu doktorumu kötüleyip serklaj bile bilmeyen bi doktora beni yönlendirip durumun vehametini bile anlatmadı bana. kendi doktorumun gördüğünü saatlerce göremedi en son alttan bakttı yine göremedi ona kalsaydım bebeğimi kaybedicektim zaten durup durupken başka meslektaşını kötüleyen birinden ne beklenir ki o an anladım nası bi doktora geldiğimi arkama bile bakmadan çıktım ordan hemen kendi doktoruma gittim ve hemen beni serjklaja aldı.
92rs Gorumcem bu ay İzmit gözlem görüntüleme merkezinde yaptirdi 250 tl ydi sanirim. Gebzede hep 600 tl çıkarılmış diye İzmit’e bulup oraya gitti,. Medar hastanesi de pahaliymis
Esraydn Esraydn bu arada rahim uzunluğunu ölçemediği için harcadığı zamandan olsa gerek bebeğin hiçbir şeyine bakmadı.süre doldu heralde😒
Smyyeakyldzz00 Esraydn yanii şuan yazdıklarınız okurken bir telaşa kapıldım nedensiz. Ben kendisine gittim. Yani öyle aman aman çok açıklayıcı detaylı bir anlatımı olmadı. Genel olarak iyi bir sıkıntı yok dedi herşey normal dedi. 25 dk falan sürdü sanırım. Yüzünü göstermediği için biraz yürüyüş yap öyle bakalım dedi 15 dk kadar yürüdüm tekrar baktık falan öyle gördü. Onun dışında yani 750 tl ye değermydi derseniz hayır . Ben normal usg de bakar gibi hissettim .
MinikMicizem Esraydn benimde kendi gittigim doktor anlamamıştı anlamamıştı değil aslında ama işine gelmedi dyorm ben ona ben ayrıntılı için başka bı doktra gttm senin çok acil serklaj olman gerekyo dedi sonrasinda kendi doktoruma gttim o muayene etti nasıl görmemişim dedi bazı doktorlar gerçekten çok bilinçsiz dawranyo onların tek bı dikkatsizliği bı cana sebep olabliyo malesef ben o gün ayrintiliya girmeseydim acilmam we hunilesmem olduğunu anlmicaktm cnki ne bı sancım nede başka bı belirtim wardi Allah’a hawale edyorm o doktoruda benim size önerim doktorunuzdan memnun değilseniz kesinlikle zamn kaybetmeyin ozeldeydi birde benim gittiğim doktor şimdi dewlete gidiyorum serklajida orda oldum çokta memnun kaldım özelde para werdgim doktor resmen bebeğimin hayatıyla oynamış rabbim herkezi hayırlısıyla ewladina kawustrsun
MinikMicizem Birdemetgul Önce dewlet hastahanesinde kadın doğuma muayene olmanız gerekyo snra o size weryo perinatolojiye sira